Nu lanseras avgantivirus.se

En helt ny e-butik med AVG Technologies hela produktsortimentet där priser och support är på svenska

– Vi har lyssnat på våra kunder och resultatet blev en e-butik som förenklar inköp, support och hantering av produkter från AVG, säger Joaquim Homrighausen, VD Webbplatsen i Sverige AB.

Med supporttexter och FAQ på Svenska tillförs det kanske mest efterfrågade, användar- och installationsguider på Svenska. Avdelningen support kommer att växa och utvecklas med tiden.
Offertförfrågningar och rabattansökningar (för skolor, stat, kommun och landsting) görs enkelt med formulär.
Förlängning och/eller uppgradering av licenser sker också med formulär.

Besök oss gärna på http://www.avgantivirus.se
För mer information, kontakta Thomas Ljungström 08-54 55 54 70

Webbplatsen i Sverige AB
WebbPlatsen i Sverige AB är ett privatägt aktiebolag och har funnits sedan 1998. Alla våra anställda har arbetat med någon form av systemutveckling, webbdesign, hårdvara, projektledning och/eller konsultverksamhet inom IT-branschen i mer än tio år.

AVG Technologies
Grundat 1991, med huvudkontor i Tjeckien, är AVG en ledande internationell utvecklare av internetsäkerhetslösningar för konsumenter, SMBs och mindre affärsföretag. AVG:s produkter skyddar över 80 miljoner datorer världen över. Bland de anställda finns några av världens ledande experter inom internetsäkerhet, speciellt inom området för forskning, analys och upptäckande av internethot. AVG:s prisbelönade produkter distribueras globalt genom återförsäljare, över internet.