Webbplatsen öppnar ny butik

Med målet att öka tillgängligheten och göra det enklare att köpa AVG säkerhetsprodukter har Webbplatsen I Sverige AB öppnat butik på www.blocket.se

Genom att finnas på blocket, Sveriges största marknadsplats, ökar vi tillgängligheten och skapar en naturlig närvaro för köpare av t.ex. begagnade datorer.

Välkommen till vår e-shop, www.avgantivirus.se, eller på http://www.blocket.se/li?ca=11_s&id=21310

För mer information, kontakta Thomas Ljungström 08-54 55 54 70

Webbplatsen i Sverige AB
WebbPlatsen i Sverige AB är ett privatägt aktiebolag och har funnits sedan 1998. Alla våra anställda har arbetat med någon form av systemutveckling, webbdesign, hårdvara, projektledning och/eller konsultverksamhet inom IT-branschen i mer än tio år.

AVG Technologies
Grundat 1991, med huvudkontor i Tjeckien, är AVG en ledande internationell utvecklare av internetsäkerhetslösningar för konsumenter, SMBs och mindre affärsföretag. AVG:s produkter skyddar över 80 miljoner datorer världen över. Bland de anställda finns några av världens ledande experter inom internetsäkerhet, speciellt inom området för forskning, analys och upptäckande av internethot. AVG:s prisbelönade produkter distribueras globalt genom återförsäljare, över internet.