WebbPlatsen fortsätter att växa och förnyar sin profil

wps

Efter de senaste åren av framgång tar WebbPlatsen i Sverige AB ännu ett par steg framåt. Ett nytt kontor har invigts i Karlstad och nya produkter och tjänster lanseras med jämna mellanrum. De två senaste är nyhetsbrevstjänsten mailRelate och xSentio, en proaktiv webbpubliceringstjänst där användaren lovas bli lite extra omhändertagen än vad som är brukligt.

”Anledningen till att WebbPlatsen har lyckats så bra de senaste åren är att vi har utvecklat en resultatdriven kultur, där våra kunder och partners vet att vi håller vad vi lovar och levererar därefter” säger Joaquim Homrighausen, VD för WebbPlatsen i Sverige AB. Kvalitet och användarvänlighet är två ledord för företaget. ”Vi kommer att fortsätta erbjuda användarvänliga och pålitliga tjänster med hög kvalitet och sätter alltid kunden i första hand.”

För att markera WebbPlatsens framväxt och inriktning på att tillgodose företags alla tänkbara behov av tjänster inom IT, har en ny logga tagits fram. Personen bakom loggan är en av företagets främsta designers Mats Djärf som förklarar sina tankar. ”Jag ville behålla W för WebbPlatsen och en av tankarna bakom det solfjäderliknande bokstaven var vårt mål att erbjuda allt ett företag kan tänkas behöva inom IT.”

Ett annat bevis på WebbPlatsens framgång är det årliga intyget från UC. De har nu i mer än 5 år i följd blivit tilldelad det prestigefyllda intyget riskklass 5 av UC. Det är få bolag i Sverige, knappa 5 promille, som kan stoltsera med den bedriften. Med motivationen ”tack vare en väl ordnad administration, hög soliditet samt oerhört låg risk för obestånd”. Intyget är en kvalitetssäkring av bolaget och den bästa man kan få i Sverige.

För mer information gå till www.webbplatsen.se